czwartek, 11 stycznia 2018

LALKA DLA ZOSI - AMIGURUMI

Pomysł zrobienia szydełkowej lalki marzyłam od kiedy zabrałam się za tworzenie na szydełku. Ale często tak jest, że mam coś w głowie i potrzebny jest impuls albo specjalna okazja do zrobienia.




I pojawiła się okazja, to zabrałam się do robienia. Lalka jest dla Zosi - która urodziła się tego samego dnia, co moja Córcia - a ja razem z jej mamą leżałam na sali poporodowej i tak pojawiło się pytanie, czy mogę dla Zosi zrobić taką lalkę. Więc niewiele myśląc zabrałam się za robienie - oczywiście dopiero po powrocie do domu - w szpitalu po porodzie, jakoś nie było jeszcze możliwości :)

Skorzystałam ze wzoru dostępnego tutaj - wzór znowu hiszpański, ale bardzo mi się spodobał. Więc podstawowa lalka wyszła według tego wzoru. Kolory wybrała mama - miał być fioletowy i żółty - zrobiłam wstępny projekt na kartce i zabrałam się za szydełkowanie. 


Do oryginalnego wzoru dodałam jeszcze inną spódniczkę, szaliczek, czapkę i ocieplacze na nogi, żeby Zosia jak będzie starsza mogła też lalkę ubierać - bo ja w dzieciństwie najbardziej tak lubiłam.




Lalka powstała z włóczki Yarn Art Jeans - muszę przyznać, że na temat samej włóczki mam mieszane uczucia, chociaż po zrobieniu lalki efekt mi się bardzo podoba. Szydełko 2,5 mm. 

Muszę przyznać, że lalkę pokochałam ja sama - myślę, że moja Córcia też niedługo będzie miała podobną, bo mi samej ogromnie się spodobała - więc na pewno nie jest to ostatnia jaką robię.

A Wam jak się podoba?








ania

1 komentarz: