poniedziałek, 15 stycznia 2018

"POCIĄGOWA" BLUZA - CZYLI O RADOŚCI OJCA I SYNA :)

Mój 2 - letni Synek jest ogromnym fanem pociągów - zresztą tak jak jego Tatuś :) Więc już dawno wymyśliłam, że jak będę przygotowywać dla nich Świąteczny prezent, to dobrze, żeby był "pociągowy".



I tak wpadłam na pomysł zrobienia bluzy "pociągowej" w wersji Ojciec i Syn - najpierw chciałam je zamówić w internecie - ale na stronie, na której mi się spodobał nadruk z pociągiem były rozmiary dla dzieci dopiero od 4 lat - więc dla nas zdecydowanie za duże.

Tak więc zamówiłam dwie szare bluzy, wykorzystałam pomysł na wzór znaleziony w internecie i trochę przerobiłam i namalowałam pociągi na bluzach.
Użyłam farb do tkanin i pędzelka :)





Jak wyszło? Jak dla mnie ok. za to radość na twarzy Ojca i Syna przy oglądaniu była ogromna :) A radość Synka za każdym razem jak zakłada bluzę jest nie do przecenienia :)

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz