poniedziałek, 22 stycznia 2018

PLAKAT "IF YOU WANT TO CHANGE THE WORLD" - DIY

Tym razem post będzie o projekcie DIY - czyli jak powstał plakat na ścianę z ważnym dla mnie przesłaniem :)



Co wykorzystałam do zrobienia plakatu:

- duża ramka na zdjęcie - u mnie 20 x 30 cm
- kawałek tapety (z resztek) - ja wybrałam - a jakże szary :)
- cytat  - ja już dawno miałam wybrany: "If you want change the world go home and love your family" Matki Teresy - czyli "jeśli chcesz zmienić świat idź do domu i kochaj swoją rodzinę"
- marker/farba do tkanin (u mnie marker nie zdawał rezultatu i brzydko wyglądał, więc skorzystałam z moich niezastąpionych farb do tkanin :))


Ramka już przygotowana do włożenia kawałka tapety :)


I gotowe już jest przygotowane pod napis.


Najpierw napis przygotowałam ołówkiem. Potem próbowałam poprawić go markerem, ale nie wychodziło dobrze, więc ostatecznie użyłam farby do tkanin i pędzla.


I gotowe :) Cała praca szła miło i przyjemnie, więc jeśli chcecie mieć podobny plakat u siebie to ja bardzo polecam ten sposób wykonania :) 
 
 ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz