czwartek, 7 marca 2019

TYDZIEŃ LALEK - 4 - PANNA W KAPELUSZU

Dzisiaj ostatnia lalka z niedawnej serii. Skojarzenia jakie mam patrząc na nią, to panna w kapeluszu, albo kowbojka :) Oba mi bardzo do niej pasują... Tak więc dzisiaj ona na deser. I możecie zobaczyć wszystkie lalki razem, co rzadko się zdarza, bo zwykle powstają pojedynczo...

 
Robiona włóczką Yarnart jeans  i Drops love you #9 - muszę przyznać, że coraz mniej lubię włóczkę Yarnart yeans i chyba powoli przestanę na niej pracować... Zdecydowanie lepiej pracuje mi się na czystej bawełnie - nawet jeśli prace z niej są odrobinę sztywniejsze to jak dla mnie zdecydowanie ładniejsze i lepsze jakościowo.
 

Ta lalka powstawała zupełnie bez początkowego pomysłu, a poszczególne elementy rodziły się bardzo powoli. Najpierw postało ciało z różową bluzką, do tego doszła spódniczka. w dalszym etapie włosy i kapelusz, a na koniec jeszcze kamizelka żeby dopełnić całości. Czy jestem zadowolna? Tak - chociaż na pewno nie jest to moja ulubiona lalka :)
 


I ta okazja taka rzadka - zobaczyć razem kilka lalek - ciekawa jestem Waszych faworytów, bo ja zdecydowanie pozostaję przy mojej ulubionej - miętowej  :)

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz