środa, 6 marca 2019

TYDZIEŃ LALEK - 3 - LALKA ZOSIA

Kolejna lalkowa odsłona - wzór własny trochę przerobiony :) Długo się zastanawiałam, jak dać jej na imię... Jedyne imię jakie mi do niej pasowało to Zosia, tak więc Zosią została zanim wyfrunęła z domu. Zapraszam więc do poczytania i pooglądania Zosi :)

Podstawowy wzór na lalkę znajdziecie tutaj. Zosia jest robiona inną włóczką - Drops love you #9 - 100% bawełny - włóczka trochę sztywna po zrobieniu, chociaż sam efekt bardzo mi się podoba - i zdecydowanie wolę samą bawełnę od mieszanek z akrylem.


Zosia ma trochę grubsze nóżki i tułów - więc ogólnie jest trochę większa niż koleżanki :) Wszystkie ubranka Zosi są zdejmowane - spódniczka z sukienki jest materiałowa - muszę przyznać, że po prostu lubię połączenie szydełka z materiałem...




Włosy też ma zmienione - dodaną grzywkę i z tyłu pasma kucyków - taka odsłona fryzury również przypadła mi do gustu, więc na pewno nie po raz ostatni taka powstała...

A kolory - dopasowywałam do materiału sukienki, więc głównie granat, fiolet i miętowo-morski :) 



Co myślicie o takim połączeniu?

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz