poniedziałek, 28 stycznia 2019

PUCIO WITA WSZYSTKICH :)

Pucio - znacie Pucia? To taki chłopczyk z serii książeczek dla dzieci - kto jest ciekawy jak wygląda zapraszam do oglądania na blogu :)

Pucio powstał specjalnie dla Mojego Chrześniaka, który jest wielkim fanem książeczek o Puciu, jako prezent urodzinowy. Chciałam skorzystać z gotowego wzoru (np. Ami Little Creature ma super wzór, który znajdziecie tutaj - ale niestety tylko do oglądania na youtubie, a dla mnie przy dzieciach niestety oglądanie filmików nie wchodzi w grę).

Tak więc postanowiłam sama stworzyć Pucia - trochę czasu mi to zajęło ale się udało :) Od Ami Little Creature wzięłam pomysł, na włóczkę na włoski dla Pucia.

Tak więc powstawał Pucio - powoli, powoli.
Cały bawełniany (włóczka Drops Safran + Drops Love You #9) - jedynie włoski są sztuczne z włóczki - Yarn Art Samba.
Szydełko: 2,25 mm i 3,5 mm.








I jak Wam podoba się Pucio? Mi ostatecznie spodobał się bardziej, niż w trakcie robienia. Mam nadzieję, że będzie dla Mojego Chrześniaka jedną z ulubionych przytulanek.


Pucio ma więc rozwichrzone włoski, małe oczka, różowy nosek, trochę piegów i różowe policzki. Jedną z moich ulubionych rzeczy, jest wykańczanie maskotek i nadawanie im tego wyjątkowego charakteru.







Pucio dołączył do grona moich ulubionych pomysłów, obok Surykatki :) Może Was też zainspiruje :) Zastanawiam się, czy spisywać wzór. Jeśli komuś z Was się przyda, dajcie znać, to postaram się go spisać w najbliższym czasie...

ania

4 komentarze:

  1. Taaaak koniecznie spisz wzór! Proszę! Jako mama wielkiej fanki Pucia będę ogromnie wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wstawiłam :)
      https://wpogonizaszyciem.blogspot.com/2019/01/pucio-amigurumi-darmowy-wzor.html

      Usuń
  2. A jak zrobić różowe policzki bo totalnie nie wiem jak :( ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja użyłam swojego różu do policzków. Jak dla mnie dawał najlepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń