poniedziałek, 30 listopada 2020

MĘSKI SWETER NA DRUTACH HOYASWETER

 Kolejny sweter zrobiony - chciałabym Wam napisać, że to była czysta przyjemność - ale muszę przyznać, że zrobienie tego swetra to był dla mnie koszmar... Ale o tym za chwilę...

 Wzór: DagaZielińska

Druty: 3 mm

Muszę przyznać, że druty 3 mm mnie dobiły, zwłaszcza że ten sweter robiłam na czas - wpadłam na pomysł, żeby zrobić go na prezent dla Taty mojego na 60 urodziny :) Problem był tylko taki, że wpadłam na ten pomysł niecałe dwa tygodnie przed tym wydarzeniem...

A że chodzę do pracy, mam dwójkę dzieci, w weekend pracowałam - to było nie lada wyzwanie. Skończyłam robić o 24 poprzedniego dnia, ale się udało... Na druty mam chwilowo awersję, więc omijam je szerokim łukiem... Ale ze swetra jestem mega dumna - mam nadzieję, że Tata też będzie zadowolony!





A więc sweter zapakowany czeka na Tatę i jego reakcję!! Trzymajcie kciuki!!




ania

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz