poniedziałek, 28 grudnia 2020

SZOPKA BOŻONARODZENIOWA - KOLEJNA ODSŁONA

Witajcie, to był dla mnie ogromnie pracowity czas przed Świętami - i chyba nigdy nie zrobiłam tylu prezentów na Święta w tak krótkim czasie - więc przez najbliższe tygodnie będę je Wam pokazywać :)
 
 

A dzisiaj na pierwszy ogień idzie Szopka Bożonarodzeniowa - trzy lata temu robiłam podobną, ale trochę ją udoskonaliłam - chciałam Wam pokazać efekty swojej pracy - i porównać jedną i drugą...


Dwa osiołki i dwa kozły - z lewej najnowsza Szopka, z prawej ta sprzed 3 lat :) mniejsze szydełko i trochę zmienione proporcje...

Józef i Maryja - nowe figurki są większe, robione mniejszym szydełkiem i trochę wysmuklone, są robione od dołu, a pierwsza wersja była robiona od góry - Maryi zmieniłam też chustę na głowie...




I szopki w całej okazałości - zmieniłam też wzór na aniołka - zrobiłam nowy - oba wzory na anioły znajdziecie na moim blogu :) 

 


Tutaj możecie zobaczyć, jak aniołki różnią się od siebie - ja wolę tego mniejszego zdecydowanie :)


Muszę się przyznać, że ja zdecydowanie bardziej wolę tą najnowszą - mam nadzieję, że nowa właścicielka też jest z niej zadowolona :)

A Wam, która wersja bardziej się podoba?

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz