poniedziałek, 2 listopada 2020

DRUTOWY SWETER Z ALPAKI

Jak pewnie wiedziecie, bo już nie raz o tym pisałam sweter na drutach to było moje marzenie - kłopot w tym, że nie bardzo umiem robić na drutach - w zeszłym roku zrobiłam jeden szalik - w tym roku postanowiłam ruszyć od razu ze swetrem. Całkiem przypadkowo trafiłam na kanał na youtube Dagny Zielińskiej - gorąco polecam (kto chętny link znajdziecie tutaj).

Wybrałam sobie na początek HOYA SWEATER - zapowiedź znajdziecie tutaj - to wzór płatny, ale na kanale Dagny jest bardzo dużo bezpłatnych wzorów. Włóczkę - fioletową alpakę Dropsa mam już chyba od dwóch lat - wtedy kupiłam na Alpaca Party w nadziei, że zrobię z niej sweter - trochę to trwało, ale się udało... :)

 
Jeśli chcecie wiedzieć ile razy prułam początek - myślę, że koło 10 - za każdym razem trochę dalej :) Ale wreszcie się nauczyłam i załapałam - bo okazało się, że opis tegu swetra jest bez filmiku - tylko schemat - ale się nie poddałam!

I wreszcie jest!! Oto on - jestem mega dumna z siebie :) Przy okazji zrobiłam od razu dwa rozmiary, bo najpierw był rozmiar M, okazał się za duży, więc zrobiłam jeszcze S. Pewnie jakbym miała doświadczenie to szybciej bym zrobiła właściwy rozmiar, ale ja lubię się uczyć na głębokiej wodzie od razu!!

 

A sweter - nie rozstaje się z nim - jest lekki jak piórko, ogromnie ciepły, ale jak jest ciepło, to też jest w nim w sam raz - i wreszcie nie mam zimnych rąk - tak więc na pewno nie jest ostatni - etap robienia na drutach uważam za otwarty!!

A Wy co o nim myślicie?

 

ania

1 komentarz: