środa, 19 lutego 2020

TURKUSOWA CHUSTA - WERSJA 2

Kolejna turkusowa chusta w tym roku - ciągle chcę zrobić taką dla siebie, a jakoś ciągle wychodzi jednak nie dla mnie. Ale tym razem trafiła też do Ani - co bardzo mnie cieszy...

 
Ponieważ poprzednia chusta znalazła swoich fanów, okazało się, że w krótkim czasie powstała kolejna - oczywiście kolorem przewodnim był turkus - dodatkowo dodałam szary, biały, fioletowy - w różnych odcieniach. Jak Wam się podobają takie kolory.

Wzór na chustę znajdziecie tutaj...

Wykonana włóczką Drops Baby Merino
Szydełko 5,5 mm




Czapki też ze znanych wzorów, które były już na blogu (wersja 1 znajduje się tutaj, a wersja 2 tutaj).

Do kompletu dwie czapki - robione trochę innymi wzorami - sama nie mogłam się zdecydować, która z nich mi się bardziej podoba, więc Ania dostała dwie do wyboru... 

  



Poprzednią wersję możecie zobaczyć tutaj...
Która wersja Wam bardziej się podoba?
 
Bo mi chyba właśnie ta druga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz