poniedziałek, 30 marca 2020

ZESTAW W CZERWIENI

W ostatnim czasie zupełnie nie miałam czasu na blogowanie - ale u mnie to tak falowo przebiega i teraz akurat była faza na brak pisania. Ponieważ ostatnio spędzamy czas razem w domu, na wiele spraw jest więcej czasu, ale blogowanie nie znalazło się na tej liście.



W ramach postanowień nowego tygodnia postanowiłam nadrobić trochę zaległości - zwłaszcza, że w swoich archiwach mam wiele nie pokazanych na blogu prac. Tak więc do dzieła.

Dzisiaj jeszcze w temacie chust i odchodzącej zimy - komplet - tym razem dziewczęcy - zupełnie nie w moich kolorach - bo króluje czerwony - a ten z Was kto zna mnie osobiście to wie, że nie należy on do moich ulubionych kolorów.

Ale taka była prośba, więc do czerwonego dobrałam resztę kolorów i muszę powiedzieć, że efekt mnie bardzo zaskoczył. I ogromnie mi się podoba. Chyba eksperymentowanie z kolorami zacznie mi się podobać coraz bardziej :)



A Wam jak się podoba takie połączenie?

Wzór już znany.
A włóczka oczywiście Baby Merino Dropsa w różnych kolorach: czerwony, fioletowy, żółty, pomarańczowy, ecri
Szydełko 5,5 mm.

Do kompletu czapka, na którą wzór znajdziecie tutaj.



Dobrego czasu z rodzinami w domu - i kto ma ochotę i możliwość zachęcam do szydełkowania :)

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz