czwartek, 11 października 2018

DINOZAUROWA POŚCIEL

Dinozaury - to temat na dzisiaj. Jeden z moich Chrześniaków bardzo lubi dinozaury, więc na ostatnie imieniny dostał ode mnie pościel właśnie w dinozaury. Dobrze się złożyło, bo prezent musiał powstać w jeden dzień, ale akurat miałam na stanie dinozaurowy materiał.


 
Trochę było to dla mnie wyzwanie, bo pościel największa z tych co dotychczas robiłam - rozmiarowo ok140x190 cm, a poszewka na poduszkę 50x60 cm ale się udało. Pomijając drobne problemy z maszyną i overlockiem, ale na szczęście Mąż był na posterunku i udało się je pokonać, nawet dosyć sprawnie.

Tak więc jest - dinozaurowa pościel dla F :) Mam nadzieję, że będzie mu się dobrze spało.




I polubiam się z guzikami :) I umiem je wszywać na maszynie - co nie jest dużą umiejętnością, ale zawsze jakoś ją omijałam. Od dzisiaj jestem zaprzyjaźniona z wszywaniem guzików na maszynie!





A Wam jak przypadły do gustu dinozaury?

ania

1 komentarz:

  1. het is een heel mooi patroon maar ik versta enkele afkortingen niet. P is dat een vaste of een stokje? wat is sc en inc. Graag antwoord want anders kan ik niet verder. Hartelijk dank. Mia

    OdpowiedzUsuń