poniedziałek, 4 grudnia 2017

MIKOŁAJKOWY KONKURS - LOSOWANIE JUŻ 6 GRUDNIA

Zapraszam wszystkich do Konkursu z okazji Mikołajek. Kto z nas bowiem nie lubi dostawać niespodziewanych prezentów? Ja w każdym razie lubię. 


Jak zobaczyłam wzór na szydełku na tego reniferka to od razu się w nim zakochałam i wiedziałam, że muszę go zrobić. I pomyślałam, że jak na pierwszy konkurs to akurat mikołajki i reniferek będą całkiem dobre :)

Tak więc jeśli chodzi o konkrety, czyli co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w losowaniu?
1. polubić naszego facebook'owego fanpage'a - znajdziecie go tutaj
2. udostępnić posta z konkursem na swoim profilu

Losowanie odbędzie się w Mikołajki o godz. 18 - zaraz potem podamy wyniki.







A teraz kilka słów więcej o reniferku - schemat znajdziecie tutaj - chociaż po angielsku, co nie było łatwe, ale jakoś udało mi się go rozszyfrować. Nie byłabym sobą, gdybym nic nie pozmieniała, więc sweterek jest trochę inny niż w schemacie - mój Reniferek ma wzór wykonany po prostu haftem krzyżykowym.


























Wykonany z włóczki 100% bawełny - wypróbowywałam nową włóczkę - ma lekki połysk - na Reniferka nadaje się znakomicie - bo jeszcze dodaje mu uroku.

Bo według mnie jest bardzo uroczy. Aż szkoda mi będzie się z nim rozstać. Ale liczę, że u kogoś z Was znajdzie przytulną przystań na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.

ania

1 komentarz:

  1. A losowanie wygrała Anna Judycka - zapraszamy na fanpage na facebook'u - tam więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń