piątek, 31 stycznia 2020

SWETER-NARZUTKA NA SZYDEŁKU

Odkładany od roku pomysł na prezent - narzutka ażurowa szydełkowa. Dość długo nie mogłam się zabrać za robienie, bo nie miałam pomysłu na wzór i bałam się, że nie podołam...


Znalazłam w końcu wzór - musiałam zmienić proporcje, ale w końcu się udało :) Wzór na sweterek znajdziecie tutaj.  Dołożyłam jeszcze swój pomysł na wykończenie brzegów - jakoś w takiej formie zdecydowanie bardziej mi się podoba :) I oczywiście metka - moja własna - jak dla mnie bardzo dobrze się komponuje i guziki :)

Włóczka ta sama, co w poprzednim swetrze, który robiłam - Cotton Merino; szydełko nr 5,5; kolor fioletowy.
 


Nawet zdjęcie z choinką się ostało - chciałam je wrzucić jeszcze w styczniu. Ostatnio systematyczne blogowanie nie wychodzi mi najlepiej, ale nie we wszystkim trzeba być dobrym.
 


Prezent się podobał - mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił...


ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz