poniedziałek, 28 października 2019

KALENDARZ LITURGICZNY MONTESSORI

To jeden z takich niespodziewanych i szybkich projektów. Okazało się, że jest potrzeba, żeby w ciągu kilku dni powstał kalendarz liturgiczny Montessori - dla dzieci przygotowujących się do Komunii Św. Poprosiła mnie o to koleżanka i podjęłam się wyzwania :)


Miało powstać koło o średnicy dwóch metrów - z otworem w środku - w kolorach odpowiadających czasowi liturgicznemu w Kościele. Jako materiał do wykonania dostałam polar (szczerze nie byłam zachwycona tym pomysłem).



Okazało się, że wycięcie tych części tak, zeby do siebie pasowały nie było takie proste, ale się w końcu udało :) A dzięki temu, że były z polaru łatwiej i szybciej je podwinęłam - ostatecznie jestem zadowolona i z efektu i z czasu wykonania. Mam nadzieję, że będzie dobrze służył dzieciom w ich przygotowaniu do Komunii Św.

ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz