czwartek, 28 czerwca 2018

POJAZDOWA POŚCIEL - ODSŁONA 2

Dzisiaj będzie o kolejnej pościeli w pojazdy. Bo po moim poście (który znajdziecie tutaj) okazało się, że nie tylko mój K. marzył o takiej pościeli. I że jest chłopiec, który także marzy o takiej pościeli.
Na prośbę mamy, a jakże także Ani - zabrałam się do szycia.



Pojawiła się też pewna nowość - zapięcie na guziki - już tyle razy chciałam spróbować, jak to jest zrobić dziurki na guziki na maszynie, ale jakoś zawsze wybierałam inną opcję - na zakładkę, wiązanie, czy na suwak. A tym razem miało być właśnie tak - guzikowo - i udało się :) I nawet poszło szybko i gładko, więc teraz właśnie szyję poduszki na kanapę i będą, a jakże właśnie na guziki :)
 
Wymiary: 100 x 140 cm kołdra i dwie poduszki 40 x 60 cm.



I jeszcze do kompletu powstała taka zawieszka samochodowa - myślę, że nowy właściciel znajdzie dla niej jakieś dobre zastosowanie :)





A w ramach ciekawostek - jak szyłam mój K. cały czas przychodził i mówił: Mama opowiedz, jak chłopiec marzył o takiej pościeli, jak ma K.?" Urocze :) Teraz codziennie sobie opowiadamy, jak to był chłopiec, który marzył o takiej pościeli :) I jest stale obecny w naszych opowieściach.


Widziałam ostatnio materiał w straże pożarne i policję, więc już chyba wiem, jaka kolejna pościel zawita do nas do domu :)

ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz