poniedziałek, 9 kwietnia 2018

LISKOWY KOMPLECIK DLA CHŁOPCA

Szycie tego kompletu to była sama przyjemność - w ruch poszedł mój overlock - który coraz łatwiej mi obsłużyć i przyznać muszę - szyje z niesamowitą precyzją i szybkością, co przy dwójce małych dzieci jest zdecydowaną zaletą. Czasem już nawet nie wyciągam zwykłej maszyny... Dobrze mieć Męża, który sprawia czasem takie prezenty, o których nawet czasem brak odwagi żeby marzyć...



Jak wiecie liskowy materiał dość często towarzyszył mi ostatnio w różnych odsłonach - głównie za sprawą apaszek (możecie o nich poczytać tutaj).

A teraz znalazł zastosowanie jako wiosenny komplet dla mojego Synka - czapeczka (według wzoru, który znajdziecie tutaj) i komin - mój pierwszy szyciowy, chociaż na pewno nie ostatni - i zdecydowanie bardzo praktyczny dla dzieci. Zakochałam się w tym rozwiązaniu, więc na pewno częściej będziecie je tutaj oglądać :)

Co o nim myślicie?



 

 


 ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz