środa, 10 lutego 2021

YUCAA SWEATER - KOLEJNY NA DRUTACH :) TYM RAZEM DLA MNIE

Tym razem zrobiłam coś dla siebie :) I uwielbiam tą kurteczkę - żakiecik - dzięki Dagna Zielińska za świetny wzór - na pewno jeszcze nie raz do niego będę wracać...
 
Najpierw zanim cokolwiek więcej napiszę, chce Wam go pokazać, bo jestem z siebie naprawdę dumna!
 




Testowałam też nową włóczkę - 100% wełny Snowstorm od Hobbii - i muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona - jest mega ciepła, super szybko się robi - bo druty 8-10 mm więc ekstra szybko przybywa i nie gryzie mnie zupełnie przy noszeniu - czym jestem zaskoczona, bo zwykle wełna gryzie mnie niemiłosiernie...

Tak więc każdemu kto się waha - polecam wzór - zwłaszcza, że Dagna dołącza filmik do tego wzoru, więc uwaga można nie mieć wcześniej drutów w ręku i zrobić ten sweter!! Tak... tak... naprawdę - polecam spróbować.



A Wam jak się podoba?

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz