piątek, 8 maja 2020

RAKIETOWA PRZYGODA

Dzisiaj zapraszam na wyprawę rakietą w kosmos - u nas faza na kosmos, planety zaczęła się w przedszkolu i trwa nieustająco - stała się inspiracją do powstania kolejnego projektu.


Jakiś czas temu nasze piękne łóżko domek wymieniliśmy na łóżko domek piętrowe - teraz nasze dzieci śpią razem w jednym pokoju - łóżko jest też większe, więc po wymianie łóżka przyszedł czas na wymianę kapy.

Inspiracją zostały oczywiście podróże kosmiczne :)

Zobaczcie jak kapa powstawała :)






Jako materiał na górę wybrałam pościel z rakietą - wycięłam na odpowiedni wymiar, dodałam ocieplinę i welur granatowy od spodu.

Dodałam pikowanie wokół rakiety, ziemi i kilku innych miejscach, a boki obszyłam ręcznie.

Wymiary 100x180 cm.

Nie lubię już robić kap, ale z tej jestem bardzo zadowolona - Mój K. też.
Jeszcze czeka mnie jedna, na dolne piętro...




A tak prezentuje się z tyłu :) - rakietę widać :)


A tak wygląda teraz górne piętro naszego K. - mamy też tapetę kosmiczną - można się poczuć jak na wyprawie kosmicznej. Są też mniej kosmiczni przyjaciele - tygrysy i panda :) Ale oni też lubią podróże...




Ciekawa jestem jak Wam się podoba? I czy u Was też są fazy na kosmos??

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz