środa, 13 listopada 2019

SZYDEŁKOWE MAŁPECZKI

Ostatnio było marzenie Mojego Syna - dzisiaj czas na Moją M, która ma prawie 2 latka i najbardziej na świecie kocha małpeczki. Od bardzo, bardzo dawna marzyła o małpeczkowej czapeczce :)


Więc obiecałam, że dla niej zrobię. Znalazłam pomysł na czapkę i wzór w internecie (jeśli chcecie zrobić zapraszam po wzór tutaj). Ja trochę zmodyfikowałam wzór jeśli chodzi o ilość oczek, okrążeń - czasami coś dodałam - tak, żeby mi pasowało na główkę M. Zmieniłam też uszki na mniejsze, tak żeby bardziej mi pasowały wielkością.

Ostatecznie i tak powstały dwie czapki zamiast jednej, bo pierwsza okazała się spadać przy chodzeniu i musiałam zrobić mniejszą, ale już nie miałam ochoty na prucie, więc zrobiłam kolejną. Gdyby ktoś chciał - większa jest do wzięcia :)




Czapka robiona na szydełku - 100% merynos (cieplutki, naturalny i nie gryzie - co najważniejsze!).

A M. kocha czapeczkę najbardziej na świecie :) I dlatego kocham robić coś sama - bo w sklepie nie ma aktualnie mody na małpki :) A u nas w domu jest na całego.



 Już szykuje się małpkowa kapa - także zapraszam do oglądania i śledzenia bloga.

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz