piątek, 28 grudnia 2018

GIRLANDA ŚWIĄTECZNA

W tym roku Święta wyjątkowo mnie zaskoczyły. Przede wszystkim dlatego, że prawie dwa miesiące zajęły mi przygotowania do kiermaszu, a potem próbowałam zdążyć z zamówieniami na Święta i własnymi prezentami dla niektórych członków rodziny. 
Zdążyłam dzień przed Wigilią, z mocnym postanowieniem, że przez najbliższy czas nie dotykam ani maszyny, ani szydełka, ani żadnej innej twórczej pracy. Mój "mózg" potrzebuj zwolnić, chociaż nie może się opędzić od nowych pomysłów. Ale to chyba taki mój urok, że im więcej szyje i robię, tym więcej mam pomysłów.


Nie mogłam sobie jednak odmówić udekorowania domu na Święta, chociaż jakimś drobnym nowym elementem. Ale musiał być dość mały i prosty, żebym jeszcze dała radę zdążyć przed Świętami.

I tak wykorzystałam wzór na podkładki szydełkowe, z którego zwykle korzystam i połączyłam je sznurkiem i w taki prosty sposób powstała girlanda świąteczna. Kolory oczywiście około świąteczne, czyli czerwony, bordowy, biały, z dodatkiem brązu - i gotowe.

Wysiłek nie taki duży, a dom wygląda zdecydowanie świąteczniej :)






Muszę przyznać, że girlandy zawsze wydawały mi się takim totalnie zbędnym elementem wystroju wnętrz, ale zaczynam patrzeć na nie bardziej przychylnym okiem. 

A Wy co myślicie o girlandach?
 
ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz