wtorek, 8 maja 2018

KOMIN WIOSENNY W ŁOWICKIEJ WERSJI

Dzisiaj będzie o kominie wiosennym - chociaż za oknem bardziej lato niż wiosna - to u mnie na maszynie, a właściwie na overlocku - dominują kominy. Zainspirowała mnie Ania J. swoją potrzebą - i niedługo będzie też o tamtym kominie - a dzisiaj o innym, który powstał na szybko, z potrzeby serca, dla przyjaciółki.


 


Materiał - jersey w łowickie wzory nabyłam przy okazji innych materiałów i czekał i czekał na pomysł. Myśląc o prezencie dla K. od razu przyszedł mi do głowy ten materiał. Dobrałam do niego czerwony jersey bawełniany - bo tak mi najlepiej pasował właśnie do Niej.
 
 

 

I zabrałam się za szycie - muszę przyznać, że szycie dzianin na overlocku to super sprawa - bo na zwykłej maszynie szczerze tego nie cierpiałam, więc nowe projekty i pomysły przede mną.

Materiały:
- jersey bawełniany - wzory łowickie
- jersey bawełniany - czerwony

Wymiary komina: ok. 50 x 145 cm



  


A Wam jak się podoba takie połączenie kolorów?

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz