środa, 1 grudnia 2021

UBRANKO DLA EWY

Dawno na blogu nic nie zamieszczałam - działam teraz głównie an Facebooku i Instagramie - zapraszam do siebie, ale jednak czasem brakuje mi pisania na blogu, więc dzisiaj wrzucam krótki filmik też tutaj - to ubranko dla Ewy.
 

Ewa trafiła do nas z tzw. odzysku - dziękujemy Marta i Hania :) - i bez ubranek - z jakiegoś zupełnie nieznanego mi powodu stała się ulubioną lalką mojej M., chociaż w domu było już kilka.

 I tak całymi dniami chodziła u mojej M. na rękach, była karmiona i otoczona wielką opieką. Natomiast któregoś dnia pojawił się spór o "gołą pupę Ewy", K. wołał "M. zakryj jej już tą pupę, ja nie chcę na nią patrzeć!", na co M. w płacz, że przecież nie ma dla niej pieluszki.

Więc pieluszka powstała od ręki, między obiadem i kolacją, właściwie w tzw. "międzyczasie" - kolorystykę wybrała z moich zapasów materiałów oczywiście M. - fioletowa w kropeczki i blady róż - i tak rach ciach powstała pieluszka, nawet z wypełnieniem z ociepliny, żeby Ewuni było wygodnie :)!

A reszta - sukieneczka, buciki i czapeczka to część prezentu mojej M. na 4 urodziny!

Powiem Wam że jestem zadowolona i chociaż buciki miały być początkowo dla innej lalki i pod jej ubranko były dobrane, ale M. orzekła że są dla Ewuni i tak Ewa ma cały strój - pewnie przydałaby się jeszcze jakaś bluza i rajstopki, ale to już na kolejną partię ubranek :)

Chcecie zobaczyć jak Ewunia się ubiera? Zapraszam :)


A Wy lubicie ręcznie robione ubranka dla lalek?

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz