czwartek, 23 sierpnia 2018

MISIA POLARNA Z KWIATKIEM WE WŁOSACH :)

Skoro w sierpniu misie w natarciu - to dzisiaj czas na kolejnego z nich. Tym razem Miś Polarny, a właściwie Misia - bo to dziewczynka, zrobiona dla pewnej malutkiej dziewczynki :)
Wzór na misia jest Wam już znany (znajdziecie go tutaj), a sukieneczka trochę w nowym wydaniu - muszę przyznać że taka mi się najbardziej podoba. Ciekawa jestem Waszych wrażeń :)


Tym razem Miś powstał z włóczki Himalaya Toffee  w kolorze śmietankowym - więc Misia została pierwszym misiem polarnym w naszym gronie :)





Szydełko: 3,0 mm
Włóczka: Himalaya Toffee (44 g - 1 motek)
Oczka: 11 mm
Nos: 15 x 12 mm

Do śmietankowej cery mojej Misi dobrałam granatowy materiał w kwiatuszki i do niego dopasowywałam dodatki :)


Tak prezentuje się ubranko mojej Misi :)





I wreszcie Misia Polarna w całej okazałości :)




Jakoś tak jest, że każde kolejne wydanie mi się podoba - niedługo w natarciu Misia Japonka, także zapraszam do śledzenia i zaglądania na bloga :)

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz