środa, 15 listopada 2017

NO I PO CO MI TEN BLOG - CZYLI O TYM DLACZEGO WRÓCIŁAM DO PISANIA BLOGA

Witajcie,

zapraszam na mojego bloga "W pogoni za szyciem - inspired by Ania".

A teraz kilka słów o tym, dlaczego uznałam, że pisanie bloga ma jednak dla mnie jakiś sens.







Swoją przygodę z blogiem zaczynałam z Marysią na blogu merrycrafts.blogspot.com i to był dla mnie niesamowity czas odkrywania siebie w szyciu, szydełkowaniu i tworzeniu. Od tamtej pory Marysia rozwinęła swój niesamowity pomysł na kalendarz dla mam (możecie podejrzeć tutaj), a mnie samej jakoś trudno było się zmobilizować do pisania. I mimo tego, że tworzyłam różne rzeczy jakoś nie wpadały one na naszego bloga. Ale moja tęsknota za blogowaniem pozostała. Więc po długich bojach z własną organizacją czasu, zmianami w życiu (teraz jestem już blogującą mamą, a wiele z moich prac jest związanych z moimi maluchami) postanowiłam wrócić do pisania.

Mój blog nosi nazwę "w pogoni za szyciem" - bo cały czas marzę o lepszym szyciu i poszerzaniu umiejętności - więc w tą stronę zmierzam. A przy okazji zbaczam czasem z drogi np. na szydełkowanie (ostatnio odkrywam amigurumi), na różne projekty domowe (bo nasze mieszkanie cały czas czeka na wykończenie) i czasem malowanie (ostatnio na tkaninach najchętniej).



A kogo może zainteresować moje blogowanie?
Mam nadzieję, że każdego po trochu.

Zapraszam więc na mojego bloga:
- wszystkich ciekawych moich prac i tego, co aktualnie się dzieje
- wszystkich poszukujących inspiracji i pomysłów do wykonania oraz chętnych do dzielenia się swoimi pomysłami 
- wszystkie inne mamy, które swoje przygody z rękodzielnictwem podejmują właśnie w tym szczególnym czasie bycia w domu z dziećmi
- i wszystkich innych, o których istnieniu jeszcze dzisiaj nie wiem.

Zapraszam do wspólnej przygody ;) A bloga w pogoni za szyciem - inspired by Ania oficjalnie uważam za otwarty.

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz