środa, 6 listopada 2019

SZYDEŁKOWA CZAPKA DINOZAUR

Kolejne marzenie mojego Synka stało się inspiracją do powstania czapki. Mój K. marzył o czapce dinozaura mięsożernego. 


Na włóczkę wybrałam Dropsa - 100% merynosa - moja ulubiona włóczka jeśli chodzi o robienie zimowych czapek dla dzieci. Wzór podstawowy na czapkę znalazłam tutaj - chociaż przerobiłam go nieco, tak żeby pasował na mojego K.

A jeśli chodzi o wybór reszty czapki - zdecydowanie musiała odpowiadać marzeniu K.

Marzenie było bardzo konkretne - kolor oczywiście musiał być zielony - ciemniejszy na czapkę i jaśniejszy na kolce. Miałam nadzieję, że obejdzie się bez robienia oczu - ale niestety według K. musi mieć groźne oczy i nos. Na szczęście obyło się bez paszczy i zębów - bo jak powiedział K. jego buzia będzie paszczą dinozaura.

To pierwsza wersja bez oczu i bez nosa.



A tutaj już z nosem i oczami - chociaż jeszcze bez troczków.




K. chodzi szczęśliwy i zadowolony - czasem nawet po domu wykorzystuje swoją czapkę do dinozaurowych akcji.


Tak więc kolejne dziecięce marzenie uważam za spełnione! I najważniejsze, że Krzyś też! Na zdjęciu nie widać, ale ręce K. ma ułożone jak mięsożerny dinozaur! (nie widać dobrze ale ja konsekwentnie nie decyduję się na publikowanie zdjęć moich dzieci w sieci).

ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz