poniedziałek, 14 października 2019

W KRAINIE SURYKATEK

Znacie już surykatkę? Dzisiaj przedstawiam Wam drugą do pary :) Muszę przyznać, że lubię ten wzór - dobrze mi się ją robi - i takie kolory ziemi też są mi bliskie :) A jak widać surykatki lubią swoje towarzystwo :)


Kto jest chętny na zrobienie surykatki to wzór znajdziecie tutaj. Robiona dokładne tak samo jak poprzednia - z jednym wyjątkiem - tym razem robiłam półsłupkami "x", a poprzednio półsłupkami "v". Sama nie wiem, która bardziej mi się podoba - na pewno ta z "x" jest trochę wyższa. Oceńcie sami :) Na pewno raźniej im było przez chwilę razem - w końcu surykatki zawsze żyją w grupach :)
 


 

Zmieniłam trochę wzór z tyłu - muszę przyznać, że teraz zdecydowanie bardziej mi się podobał, niż w tej pierwszej - więc może rzeczywiście praktyka czyni mistrza :) W każdym razie ten wydaje mi się dużo bardziej realistyczny.






Surykatka jest już w swoim nowym domu, ale wspomnienia zostały :)

ania

 

3 komentarze:

  1. Urocze:))Zdziwiły mnie półsłupki x i v aż musiałam sprawdzić w czym rzecz,mówiąc jednak szczerze dalej nie bardzo wiem:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam aż spróbowałam. Ja zawsze robiłam tzw. "V" i chyba nadal bardziej je lubię :)

      Usuń